problem neni v detech ale v systemu uceni jazyku - biflovani slovicek a gramatiky je nezazivne a poucky se rychle vykouri z hlavy. Dcera chodila od 5 let na vyucovani "napul" - dopoledne se smi mluvit jen francouzsky a odpoledne jen anglicky. Zacci nastoupili bez jakekoliv znalosti francouzstiny (bydleli jsme v anglicke casti Kanady) a behem mesice se byli schopni domluvit. Nikdo jim nevysvetloval gramatiku, proste ucitelka na ne mluvila, cetla jim pohadky, pisnicky a deti se rychle zapojovaly. Ono by to chtelo zmenit system v ceskych skolach - vice hodin jazyka (2-3 hodiny tydne nestaci) plus uceni musi byt zabava, coz papouskovani slovicek neni.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.