Ahoj, Milado
Jak jsem četla v tvých dalších příspěvcích, u vás je opravdu naprosto odlišná situace. U nás je budoucích prvňáků 21 i s naším Michalem a kromě něho jsou tam ještě 2 děti, u kterých se rozhodovalo na poslední chvíli. No a ve školce v oddělení budoucích předškoláků je jich 19 bez těchto tří dětí. Takže vzhledem k tomu, že všichni zůčasnění věděli, jaká je situace, využili jsme poslední možný termín konzultace v PPP. Do školy jsem pak zavolala, že nastupujem a školka měla část toho rozlučkového dne u nás na zahradě. Byli tam předškoláci a asi na hodinku přišly na makrelu i ostatní pančtelky a pomocný personál. Takže paní ředitelce jsem potvrdila, co jí řekl Míša ráno, že na rozlučkovou jde s aktovkou oprávněně, protože JDE DO ŠKOLY. Jinak si myslím, že děti v tomhle věku už jsou velmi vnímavé a on věděl, že se o jeho nástupu do školy bude rozhodovat až před velkými prázdninami. V jeho případě to bylo plus, protože psychlog mu zcela jasně řekl, co by měl ještě umět, aby mu nástup odsouhlasil a myslím, že i díky tomu zvýšil úsilí, aby zvládl r a ř a účasnil se výukových bloků ve školce - je technický typ a do té doby kytičky atd. "nebral". Víš, ani mne nenapadlo, do kdy mohu změnit rozhodnutí, protože jsme poměrně velká obec, která zestárla a školních a školkových kapacit je v tomto okamžiku nadbytek. Jinak od starších sourozrnců chytá manýry rychle, protože když jsem včera vytáhla logopedii, prohlásil, že on má prázdniny a o prázdninách se neučí.
Předchozí