Učím také a to,co popisujete je situace,ve které se nachází nejen vyučující jazyků,ale i ostatní učitelé.Je to začarovaný kruh,málo dětí-málo peněz na škole-snižování stavu učitelů = velké stavy dětí ve třídách-"nenaladěnost učitele i dětí"-nemožnost individuálního přístupu-zhoršená výuka/málo času na hraní,procvičení apod./Situace se nezlepší sama,je to špatná koncepce MŠMT.Pokud bude "optimální norma" 24 dětí ve třídě,kde je třetina dětí s dysfunkcemi,nebude líp.Ale doufám.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.