Neumim cist?
TAK znova, Helena psala: když vám zpívá Gotta čistě roční dítě /a vy se tomu zráháte uvěřit /Slova nedokáže,ale zpívá.
Mym detem opravdu Gotta zamerne nepoustim a nepoustela jsem jim ho ani v roce, ani ted. Jestli si něco deti „zpivaly“, tak to vazne Gott nebyl :-)
Dal Helena psala:
Pokud na první hodině dítě kouká z okna,je něco špatně. - na to jsem ja jasne napsala, ze jsem se svymi detmi na prvnich hodinach vyuky na hudebni nastroj nebyla a tak opravdu nemohu posoudit, zda deti koukaly z okna ci ne.
Stejne tak jsem vlastne nebyla na ZADNE hodine hudebni nauky. Ostatne zadni rodice tam nikdy pritomni nejsou, to je normalni hodina, sedi se tam v lavicich a deti se uci. Uci se zabavnou formou noty, uci se zabavnou formou napr. skladatele. Muj syn si tak rekne BRA PRO DA LI DVĚ HU TA ČE VI a ma Smetanovy opery uz navzdy v malicku :-) Letos letos probirali Prodanku na x dilu, pani ucitelka jim vzdy pustila na videu kousek a o tom kousku se pak bavili. Takze kdyz jsem si jela pro syna po nauce, bezne si pak zpival: Počítá co mu to, počítá co mu to :-), popr. Znám jednu dívku, ta má dukáty :-)
Gotta vazne nezpiva:-)
Dal Helena psala:
Pokud dcera chce hrát na housle, zvažte sama, máte-li na dobré housle - k tomu jsem ja napsala toto: vetsina Lidusek drazsi nastroje pujcuji, napr.nase pujcuje prave ty housle, akordeon, klarinet a asi i dalsi.
TO je demagogie? Nepozornost pri cteni? JA tu snad mavam nesmyslnymi argumenty? A ktery argument byl nesmyslny?
Jano,
osobne mi zase vadi, ze opravdu to dite ma prejit na nejaky nastroj a třeba nechce. Třeba vi ze ta zobcovka je strop, na který dosahne. Jinak tedy nechapu., proc u Vas nejde vyuka zrychlit, když je dite nadanejsi nez je tempo vyuky? To u nas urcite jde. Syn napr. zacal chodit na hodinu fletnu s o dva roky mladší divkou. V pololeti bylo videt, ze divka synovi nestaci a deti byly rozdeleny – kazde dite mělo pak hodinu jindy.
Předchozí