Zrovna nedávno jsem psala dotaz do diskuse, jestli máte někdo špatnou zkušenost s botami z DPK. Kupovali jsme od nich dceři první kotníkové botičky. Vydrželi od konce února do června. Ale to jsme přikládali za vinu jí, protože občas tahala nohy za sebou. Takže jsme opět koupili botky DPK. A sandálky Fare, v kterých rovnou odešla z obchodu ( první kotníkové boty byly v tak hrozném stavu, že jsme je tam nechali na vyhození ). Sandálky nosila celé léto. Když se v srpnu ochladilo, dostala nové kotníkové boty z DPK, u kterých během 14 dnů odřela podrážku dole na špičce a pak během okamžiku jsme byli na vnitřní textilii. Teď čekáme na vyřízení reklamace. Ale moc si od toho neslibuji. Už jsme reklamovali u DPK boty tříletého syna. Chtěli jsme zalepit odlepené špičky. Špičky zalepili, ale majitelce obchodu prý firma sdělila, ať jim příště takovouhle obuv neposílá, že je to mechanická závada, na kterou se záruka nevztahuje. Máte taky někdo takovouhle zkušenost?
Tady je odkaz na seznam držitelů značky žirafa http://www.detskaobuv.cz/Y_zirafa_vzory.htm
A tady je k tomu nějaké povídání http://www.npj.cz/ceska_kvalita/znacky_czq_detail.asp?id=7
Ještě jsem někde četla, že správně by měla mít jakákoliv bota na našem trhu certifikát kvality. Žirafa je nadstandard. Ale jak jsme si přečetli v úvodním článku, vše se dá zneužít. Ovšem pokud firma Essi používá logo žirafy a nemá je, měla by to ČOKA řešit. Pokud jsem správně pochopila, kdo certifikát uděluje.
Předchozí