Nezbývá mi, než souhlasit. Já taky koupila na jaře synovi na pohled krásné kotníčkové botky u Bati, ale po TŘECH DNECH nošení začala vepředu odlízat kůže. Nemohlo to být ani okopání, jelikož to nebylo přímo na špičce, ta byla v pořádku, ale nad ní. Na vyřízení reklamace jsem čekala měsíc, samozřejmě byla zamítnuta s odůvodněním, že jsou boty opotřebované nošením (okopané). Nechápu, jak se tedy synovi podařilo okopat boty nahoře na prstech, navíc za tři dny... Bylo mi ještě sděleno, že pokud nesouhlasím s výsledkem reklamace, ať pošlu botky přímo k výrobci do Zlína. Tak jsem boty poslala, čekala další měsíc a dostalo se mi naprosto shodné odpovědi. Prý můžu dát ještě věc k soudu. Je jasné, že na ten se jim můžu... A to je jim asi právě jasné. Takže jsem přišla za tři dny nošení o 600,- + poštovné a balné a rychle musela synovi koupit další boty - bez žirafy, ale velmi hezké a řekla bych, že i kvalitní. Takže k Baťovi už příště nejdu.
Předchozí