| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Jak jsme si (ne)vybrali mateřskou školu

Dobrý den,
se zájmem jsem si přečetla Vás článek.
Studuji zrovna obor "předškolní pedagogika" a i přesto, že mám spoustu zkušeností s dětmi, mě překvapují některé věci ve školce.
Včera mi zrovna známá,co učí ve školce říkala, že dětem nesmíš říct větu tipu? A teď se jde hrát! ,ale musíš se jich napřed zeptat- děti, chtěli byste si hrát?
To je velký pokrok, za mě tohle ještě nebylo.
Maminky-je ta tak i u Vás ve školce?
Ptají se učitelky tímto tipem nebo to je jen muster a jak je zvykem, pouze papírový??

Ale co je jisté, že reakce oné učitelky je nepřípustná!
Tohle by si neměla dovolit ani matak, natož kvalifikovaný pracovník, jemuž vkládáte do rukou Vaše dítě s tím, že se ve školce něco přiučí, získá nové kamarády a poznatky!
A ne to, že na něj učitelka kříčí hůř jak nějaký puboš.
je jasné, že všichni nejsme pořád klidní a vyrovnaní, ale tohle je moc!

Pokud na to ta učitelka nemá, nemá pak co ve školce dělat.
je to jistě velmi náročná práce na psychiku,ale o tom to je, jak dokážeme na ty děti zapůsobit, motivovat je, získat si je..

Být Vámi, zeptala bych se napřed maminek, které tam mají své dítě, popřípadě i toho dítěte, jak se mu líbí ve školce, která paní u.je hodná a která ne..

Zeptala bych se samozřejmě více maminek a dětí a dle toho bys měla jasno.

Pokud se dovíš negativní reakce, ihnd bych to nahlásila ředitelce, ikdyž tak uvažuji, že ani ted není pozdě, když to neuděláš ty, neudělá to nikdo jiný a učitelka zase bude nadávat do debilů těm, kteří to teda nejmíň potřebují!

Rozhodně bych to ale řešila, ale v klidu!

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text: