Sosane, konkrétně na mě netlačí nijak. :o) Reklama mne zajímá toliko z profesionálního hlediska, jen si prostě všímám věcí kolem sebe... i těch, které se mi nelíbí, samozřejmě. :o) Nejde o mne jako jedince. Prostě nechápu, proč by si malé holčičky měly hrát tak, že budou napodobovat práci. Myslím si, že to není správné a vede to ve svém důsledku k pozdějším potížím ve vztahu ženy a muže - proč by měl chlap luxovat, žehlit, vařit, když je to holčičí práce, stejně jako starost o dítě? Podle mne je nesmysl tvrdit, že STEJNĚ KAŽDÝ kluk sám od sebe sáhne po šroubováku a STEJNĚ KAŽDÁ HOLČIČKA po panence. Proč by nemohly mít víceméně stejné hračky? Kluk si nemusí hrát s panenkou, když nechce, ani holčička s autodráhou, ale MĚLA BY MÍT TU MOŽNOST, když chce. Souhrnem - chtěla jsem upozornit na to, že se mi nelíbí takové to škatulkování "ty jsi holčička, budeš nosit šatičky a hrát si s panenkou" a "ty jsi chlapeček, budeš nosit tepláky a hrát si s vláčkem". A už vůbec se mi nelíbí představa, že by plastová kuchyň měla "potěšit srdce každé malé hospodyňky". Stačí? :o)
Předchozí