Já nerozumím tomu jak omezení podnětů může mít tak velký vliv na mentální schopnosti dítěte/dospělého člověka. To že, dítě se neotáčí k jedné straně a má méně podnětů se projeví na jeho mentální úrovni tak výrazně ? Co si tam mám doplnit, jak moc výrazně ? Nebo u uváděného vážnějšího příkladu. Chodící neurotik nebo vozíčkář, mentálně opožděný člověk. To opravdu má tak velké následky ? neumím si to představit. Nebo je to jen zjednodušený přehnaný příklad ? A co děti jejichž omezení vnímání jsou daná. Nevidomí, hluchoněmí. Já nevím o tom, že mezi nevidomými od narození by bylo o tolik více mentálně opožděných dospělých. Ale vždyť oni neměli zrakové podněty z žádné strany. A hluchoněmý člověk je ještě závažnější omezení vnímání vlivů okolí, neboť pokud vím tak sluchová komunikace je pro socializaci mnohem důležitější než zraková. Díky za odpověď
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.