Tak jako učitelka informatiky s dvacetiletou středoškolskou praxí, ti Bobe mohu klidně a se vší odpovědností odpovědět. Rozdíl je přesně nula.
U středoškoláků s využíváním počítače a internetu je rozhled v ostatních oborech lidské činnosti naprosto stejný jako bez něj. U absoluní většiny studentů. Je mi líto. Psaní textu pro ně znamená cosi naťukat v editoru a přidat tučná písmenka. Vrcholem snažení je vložení přednastaveného klipartu. Počítat na počítači? Jo tak přez kalkulačku. Práce na internetu ... pani učitelko, on tak hezky pracuje s internetem ... ICQ, mail, referaty.cz. Vyhledat relevantní informaci ... ani omylem ... a vědětm ež si jí mám i ověřit ... ani nápad. Ano a těmihle věcmi je "otravuju" já.
Až na výjimky. Ty tvoří děcka, co už ví, že něco chtějí dosáhnout. Tady je počítač bezva zdrojem informací.Jenže těch dětí je dost málo.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.