A já mám zase zkušenost i opačnou. Moje děti v předškolním věku vůbec počítač neznaly, a věnovala jsem jim prakticky všechcen volný čas. Čtení, povídání, vyrábění, malování, hry, akce.
Musím říct, že se to na jejich schopnosti kreslit nepodepsalo, a ještě ani v 5-ti letech nenakreslili postavu s prsty a krkem.
Také se čtením to je stejné. Knih mají fůry, čtu jim z nich ještě dnes, když jsou školáci, protože se čtením mají stále velké problémy. Ale knihy mají rádi. Ovšem, že by z nich získali "obtisk" správného psaní pravopisu, jak tady kdosi psal, to nikoliv. Takhle to nějak nefunguje, ikdyž jsem si dlouho myslela, že ano.
Někdy se prostě můžem rozkrájet a nejde to. Nezapomeňme, že děti jsou už hotoví tvorové a nepředěláme je k obrazu svému, můžem jen "dotvarovat".
Předchozí