Teda Lukasi,
tohle jako myslis vazne: "Tvrdili, a doufám že jejich názory reprodukuji správně, že by bylo ideální, aby se žáci nejprve naučili si počítač postavit, tedy porozuměli vnitřnostem, pak se učili základy programování a teprve potom aplikace naučeného: tedy jednotlivé hotové, bezesporu velmi užitečné, ale dnes již blbuvzdorné - a tedy myšlenkově velmi stupidní uživatelské aplikace."
Takze, kdyz si koupim mycku je nutne nejdriv rozumet tomu, co ma za motor uvnitr, kde a jak napousti vodu, jak vodu vypousti?
To stejne u pracky?
U lednicky je nutne vedet zda je kondenzační ci ta druha ? (Uz to taky nevim a to jsem se to ucila a maturovala z toho).
Chces jako rict, ze dite nejdriv musi vsemu rozumet, nez to zacne pouzivat nebo jako co?
Kdyz si chce me dite delat doplnovani íček na pocitaci, hrat po netu s nekym sachy ci treba me mladsi dite spojovat pismena (je to predskolak), tak jim nejdriv musim vysvetlit co je to disk a co je zvukovka? No ja vazne padam :-)
Paneboze ja sama jsem vychodila technickou skolu, kde jsme meli IQ 151ky, ktere se zahrivaly jen kdyz na ne student polozil sesit. Programovani jsme se ucili, ale v zivote mi to pri me praci k nicemu nebylo. Stejne tak nepotrebuji vedet, co mi zpusobuje to, ze mam v lednici chladno. Kdyz mi lednicka vybouchne, tak si pozvu opravare. Kdyz mi bouchne PC, manzel to opravi. Tecka.
Předchozí