Lukasi,
Mohu ti rici z vlastni zkusenosti, ze moje 5,5 lete deti pocitace ve skole maji a pouzivaji je velmi casto.Maji IT mistnost, ve ktere travi 2x tydne 4 hodiny. Kazde dite ma svuj vlastni pocitac. Hlavne je pouzivaji jako metodickou pomucku. Tzn. existuje spousta stranek, na kterych deti procvicuji matematicke ukony (hravou formou), dale potom spousta stranek, kde si deti procvicuji spelling (opet hravou formou), dale vyuka hudby (deti si mohou na pocitaci "namixovat" jednoduche pisnicky, design a vytvarna vychova - deti si na pocitaci mohou ve fotoshopu vytvorit sve vlastni pranicka, ci jine navrhy; mohou si sve vytvory dat dohromady s hudbou (to bez pocitace v soucane dobe nejde, a pritom velmi uzitecne a hrave). Hodina prirodopisu - deti se nedivaji na fotku tygra ale na ziveho, kde zije, jak lovi, co zere atd. Hodina fyziky - jak se stavi mosty, jak vypadaji, kde jsou atd. Tohle jsou veci, ktere deti mohou delat jiz od 5ti let a jiste to rozsiruje jejich vseobecne mvzdelani a chapani sveta. Proc by mely zacit az ve 12ti?
Předchozí