Já bych vřela doporučovala pát jak stížnosti, tak ale také pochvaly. Zdravotníci mají pravdu v tom, že pacienti častěji vysloví kritiku, pokud je vše v pořádku, berou to jako samozřejmost. S přibývajícím tlakem veřejnosti budou nemocnice nuceny dělat tzv. management kvality, což by mělo přinést i reálnou pozornost připomínkám pacientů. Snad se časem i něco povede změnit...
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.