| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Žalobníček žaluje, po nose si maluje

Toranoko, můj starší syn žaluje taky "takhle". Prostě hlásí co dělají jiní - někdy. Ve školce myslím ho kluci "školí" - a já doma též. Když někomu někdo ubližuje, i když se to syna přímo netýká, je dobré to říct. Už mu kluci i nadávali a bouchali ho a jeden tam navádí jiné aby si s naším nehráli - domluvila jsem se s paní učitelkou, že na to dohlédne, jde jen o jednoho kluka. Navíc mladšího, takového skrčka o hlavu menšího :-))) asi mám dítě truhlíka, má skoro 130 v 6 letech, největší ze třídy, ale nechá si ubližovat... Že někdo neuklidil hračky je už bonzování. A proč to synek hlásí? Protože mladší syn je nezbeda a provádí kde co. A jeho aktivity je potřeba hlásit - zejména z ohledu na hmotné škody :-))) jako trhání peněz a jakýchkoli papírů, rozbíjení věcí, vylézání do výšky na předměty odkud lze spadnout, zapínání a vypínání spotřebičů... Takže u nás "zvyk je železná košile". Ale i doma mi už leze na nerv, když po sté slyším "mami, Fanda leze pod stůl a bude tahat za kabely". Takže obvykle houknu od své práce "tak mu řekni ať to nedělá a nehalekej na mně". A už to celkem funguje, malý obvykle hned poslechne, aspoň na chvíli. Jen musíme dopilovat to, aby 6tileté dítě umělo zhodnotit, kdy "je to OK" a kdy "hlásit se to musí" :-DDD.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 8-7= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: