Lído, chceš vyvolat emoce a pak se divíš, že to hrotím?
Podívej se, kdybys řekla - "myslím, že my učitelé můžeme mnohem víc děti motivovat, mnohem individuálněji k nim přistupovat, máme velké rezervy v tom, dosáhnout jejich zájmu o výuku a toho, aby dávaly ve škole pozor; rodiče, nemusí být chyba jen v dětech, pojďte nám pomoct změnit situaci k lepšímu" - tak s tebou budu všema deseti souhlasit.
Pokud ale píšeš vypjatá vyjádření o tom, že všechny děti můžou vždycky dávat pozor, a pokud ne, je špatný učitel; pokud píšeš o tom, že "když vy rodiče na to kašlete, tak si pak nestěžujte", jednáš konfrontačně a tvá vyjádření jsou skutečně dosti fanatická. Proto jsem se ptala, jak dlouho učíš - protože pokud bys měla odučeno půl roku, je možné to brát za naivitu, pokud pět let, tak buď hrotíš situaci ty a záměrně používáš přehnané výroky (na kterých pak ještě i trváš, když tě na ně upozorním), nebo - a to by bylo mnohem horší - vůbec nereflektuješ ani realitu svojí vlastní práce.
Abych poznamenávala, že když chci získat někoho pro nějakou věc, většinou to nejde tak, že ho nejdřív obviním z pasivity a nezájmu, a pak mu řeknu, ať se teda nediví...
Předchozí