S tím řiditelem - na škole v našem městě byl taky jeden takový, s nadsázkou řečeno "vizionář" který spoustu rodičů a činitelů města nalákal na myšlenku školy kde se budou všichni "integrovat" - tj. přijmou dítko s jakoukoli poruchou a začlení ho.... dopadlo to jako v případě výše zmiňované třídy, prakticki všichni se tak začlenili že ve třídě nebyl student bez problému, což například v lekci AJ (i při polovičním počtu žáků tj. 15) byl postup šíleně pomalý a nezvládli ani polovinu naplánované látky...... vina učitele????
Také se mi nelíbí to, že učitel má ve svých rukou známky a s nimi spojenou moc a rozhoduje prakticky o žákovi dle své vůle. Doučuji dívku, které v pololetí učitelka čj řekla, že když se bude snažit a uvidí od ní práci v hodině, zlepší jí známku (šlo o to že měla dvojku a chtěla právě tu jedničku). Pracovala, snažila se, nechala se vyvolávat, dů naprosto všechny.... a na konci jí paní učitelka dala "lepší dvojku" protože se opravdu snažila ..... a protože se jedná o osmačku, bude mít horší průměr v přihlášce příští rok = nevezmou ji na školu bez přijímaček. A ta pubertální holka, která 4 měsíce po dohodě s rodiči fakt spolupracovala má teď asi jakou motivaci??????? že jakékoli snažení je nanic, tak se snažit nebude, vždyť to vyjde nastejno. A vztáhne to i na další předměty... a stačilo tak málo - vzít v úvahu že nejde o tuhle jednu konkrétní známku, ale přístup studenta k práci a ke škole.. no nic, už se zase zlobím.
Předchozí