| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Milovnice zvířat

Přesně tak - můj hlavní dojem z článku je, že nesnáší kočky, tím pádem pokud někdo v okolí smýšlí jinak, je to špatně, tím hůř, že je to tchyně. Uvedu zajímavý případ mé kamarádky, doktorky ORL. Když jsem byla těhotná, už předem jsem si hledala dětského lékaře, který bude respektovat , že u dítěte odložíme očkování proti TBC na co nejzažší dobu. Důvod: jednak stanovisko české pneumologické společnosti, která doporučuje očkovat až po 7.měsíci věku, navíc jsme s manželem měli po každé kalmetizaci silné nežádoucí účinky, třeba hojení až po dvou letech, týden 40 horečky s následným pobytem v nemocnici. Chtěla jsem toho vyvarovat novorozeně. A tak jsem vše vypověděla své dobré kamarádce, co pracuje na ORL. Dostala jsem vynadáno, že očkování ptori TBC zachraňuje život, že vůbec není nebezpečné a to dlouhodobé hojení je normální, někdy jsou i holt ty horečky. Ale zároveň na mne varovně zvedla prst, že máme doma kočky a že ona je na kočky alergická a jen jak je vidí, kýchá, kašle a osype se. A jak strašně jsou kočky nebezpečné, jak je máme dát pryč, než se nám z dítěte stane alergik, atopik astmatik - a barvitě vylíčila všechny těžké případy. Takže jsem se s ní dál už o svém problému nehodlala bavit a našla jsem si vhodného dětského lékaře jinde. Malého jsme v porodnici očkovat nenechali, pak jsme to kvůli dalším očkováním odložili až na 2.rok věku. Před tím, než jsme měli jít na očkování proti TBC jsme si však zašli na imunologii - a zjistilo se, že synek má některé imunitní parametry úplně v nepořádku, je alergický i na některé konzervační látky ve vakcíně a živými vakcínami vůbec nesmí být očkovaný! Takže na TBC máme trvalou kontraindikaci. Naše štěstí, že před tím jsme zaplatili neživou hexavakcínu, kdybychom dostali živou polio-vakcínu na lžičku, vůbec nevím. Na kočky a jejich srst není alergický ani náhodou, naopak je s nimi nejlepší kamarád a neumíme si to představit bez nich. Kdy