| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Milovnice zvířat

Já bych to udělala stejně. Nejsem odborník, někdo tu psal, že se na dítě nic přenést nedá, ale na druhou stranu, ani veterináři to nemohou vědět jistě. A já si myslím, že nejsem za tchýni povinna dávat po její návštěvě dítě do pořádku. Odchlupovat atd. Když to někomu nevadí, prosím, je to od něj hezké. Vyřešile bych to tak, že bych dítě půjčovala tchýni, jak tu už také někdo psal na ven. Jestli si připadá neužitečná, tak bych zdůraznila, jak nám tím všem pomáhá. Já si mezitím uklidím, nakoupím, dítě je na zdravém vzduchu (no v Praze je to otázka), ale je prostě venku, vyběhá se, vyřádí, event. projde... je to pro dítě lepší než být v bytě. No a navrhla bych i nějaký program. Třeba by tchýně s malou mohla jet na výlet, na výstavu koček, do ZOO, když je milovnice zvířat. Zase dobré pro obě i pro mě. Pomohla bych třeba s vymyšlením programu, najití spojení atd. atd. Ovšem tohle také může tchýně odmítat a chtít jen to jedno. Mít doma na návštěve vnučku a 7 koček k tomu. Tak bych tam s nimi vyslala aspoň manžela, jako dozor. Sama bych se nenutila. Když mám v těhotenství strach z tohoplazmozy, tak si nebudu dělat násilí. Nebo bych to i tchýni vysvětlila. Jako těhotná mám snad i na iracionální pocity právo. A můžeme plánovat co bude, až se to narodí, jak si to vynahradíme. Chápavá tchýně by měla pochopit, že jí kočky nikdo nebere, ale že jsou lidé, kterým se to ekluje. No a jestli je nechápavá, tak za dítě jsem zodpovědná já. Až mi bude doma ležet s nemocí, tak ho tchýně možná přijde navštívit, ale kdo se bude o dítě starat ? Takže jestli tu riziko nějaké nemoci je, mám podle mne právo říci ne a nabídnout alternativu. Podle mě tu jsou. Snad tchýně není tak umíněná, aby chtěla vnučku jen do bytu.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)