Výklad k čemu slouží ona pokladna jsem obdržela od vedení, nevím, jak jste došla k názoru, že to byl můj výklad a proč mě vůbec takto napadáte. Vím, že cedule nad pokladnou měla obrázek vozíčku, těhotné ženy a dětí, ale slovo "přednostní" si nevzpomínám, že by tam bylo. Co se týče pokladen do pěti položek mi bylo sděleno, brát pět položek + něco navíc (aby to prostě nebyla půlka košíku ale méně), jenže potom tu a tam mi někdo ve frontě vyčetl, jakto, že jsem támtu paní vzala, když měla položek šest, a to je víc než pět. A proče ho taky nevemu, když on má 10 položek. Takže tyto pokladny vyvolávaly často jen konflikty ať tak či onak, pokladní se nezavděčila nikomu ve frontě, nebo tomu, kdo se rád hádá a je věčně naštvaný. Proto jsem tam velice nerada seděla. Musím zdůraznit, že jsem k zákazníkům byla vždy milá a zdvořilá a usměvavá (pro mě velice dobrá zbraň, tak si většinou lidé nedovolili na mě křičet) každého jsem zdravila (při pohledu do očí) a v mé frontě lidé stáli krátkou dobu, neboť jsem kmitala. Nikdy bych si netroufla na někoho řvát, nebo s někým jak říkáte vyběhnout. Všechno se dá vyřešit v klidu a rozumně, a není třeba hned útočit. Takže svou brigádu jsem brala zodpovědně a nikdo netušil, že před nimi sedí plně vytížená vysokoškolačka s perfektní znalostí 3 cizích jazyků, co si tak přivydělává na studium. Ale občas se objevily osoby, jako všude v zaměstnání, které se neuměli chovat, koukaly na vás jako na tu "blbou pokladní", co nic neumí a proto sedí na pokladně, i tak jsem to musela zkousnout.
Předchozí