Libiku,
to je nesmyslná úvaha, že v rodinách, kde se o nákupy nestará pouze jeden z partnerů, jsou zmatky a jídlo se doma kazí. Že?
Stejně jako je komické tvrzení, že "papír omezuje a je pro lidi bez nápadu". Rozhodně není nuda si dobře rozmyslet, co chceš v příštích dnech vařit - například podle nějakého nového receptu. Napadne tě nové jídlo mezi regály?
Navíc "nápady", které máš uprostřed hypermarketu, nejsou tvoje. Udělal je za tebe někdo jiný. Kdo? Ten, kdo ti dává zbytečnější a dražší věci do výše očí, kdo ti je na křižovatkách uliček vyskládal do pyramid, kdo položil drsnější lino v místech, kde jsou narafičené jinak těžko prodejné nesmysly, a kdo ti zboží určitým způsobem nasvítil.
To jsou běžné triky, které spolehlivě působí na lidi, kteří nakupují impulsivně jako ty. A bloudí se zrychleným tepem a rozšířenými zorničkami v klimatizovaném prostoru s nevtíravou pomalejší hudbou.
Tobě nevadí, když tebou někdo manipuluje?
Předchozí