Já netvrdím, že VŽDYCKY pravdu mám, tak pitomá nejsem. Ovšem reakce "žalobníček žaluje" dokáže překvapit. Pokud paní prodavačka přijde o místo, nebude to mojí vinou, ale vinou toho, že se chová ne jako pokladní ale jako někdo, kdo místo, aby prodával (případně markoval) se zabývá vysvětlováním něčeho čemu vůbec nerozumí. Tudíž pokud je někdo pokladní v samošce a neumí se chovat k zákazníkům, důsledkem toho přijde o místo....nechápu proč bych měla cítit vinu? Není to už trošku překombinované? A navíc pokud mě někdo bude prudit nesmysly a já nebudu mít šanci domoci se svého práva, je celkem logické, že půjdu o instanci výše...kde je potom ten žalobníček co žaluje? Bude fajn, když při odpovědích budete občas taky přemýšlet. Nejde jen o to napsat, mělo by to mít hlavu a patu a ne jen vypouštět nesmysly. V důsledku těchto debilních reakcí se zde většinou diskuse zvrhne do odpovědí někomu, kdo si to vůbec nezaslouží. Všechno to vím, ale stejně mi to nedá a na takovou tupost reagovat musím. Omlouvám se ostatním, že je to mimo téma.
Předchozí