Hm, já jsem tvůj předešlý příspěvek pochopila jinak, než píšeš teď.
Píšeš: ... A taky mám pocit že některé věci se děti učí v nelogických sekvencích. Takže má-li dítě doplnit mezeru v příkladu mezera - 5 = 2, neodolám a ukážu mu pravidla pro převádění čísel v rovnicích (změnit znaménko při převodu na druhou stranu), místo mezery mu nabídnu písmenko X. Je to špatně? Já myslím že nikoli, pro mě je tohle logický postup. A zastávám názor, že pokud se zajímá a je schopný tyhle postupy pochopit, nebudu mu bránit.
Pochopila jsem to tak, že si myslíš, že by se děti v první třídě měly (v logických sekvencích) učit řešit výše uvedený příklad pomocí rovnic. Já tvrdím, že je to nesmysl, protože to dítě pochopit nemůže. Něco jiného je, kdyby na to syn přišel sám. Ale to evidentně nepřišel, ty jsi mu to řekla, jak se to dá dělat, a on se to NAUČIL. Ale to neznamená, že to POCHOPIL. V tom je velký rozdíl.
J.
Předchozí