Zuzano, možná máš pravdu, ale nemusí tomu tak být. Schválně jsem nechtěla takhle psát, ale ... zažila jsem šok, když byly synovi přesně dva roky, byla oslava narozenin babičky. Nudil se a začal mi hláskovat ta pidipidipísmenka M-A-T-T-O-N-I, ma-to-ni, co je to Ma-to-ni? Málem to se mnou švihlo. Pokud má chlapeček oba rodiče VŠ, případně tatínek chemik/fyzik/matematik/programátor, když maminka ani jednu kategorii nesplňuje:-)), může se stát, že se to kluk naučil sám. Já tenkrát myslela, že půjde dál, ale on se na písmenka vykašlal a pustil se do matiky, o tři roky později s ní švihl a začal zase číst. V mezičase tuny jiných zájmů. Prostě vývoj. Kdybych se stavěla na hlavu, Amálku písmenka do tří let prostě nezajímala, tak jsem se na hlavu nestavěla:-) Nevím, nevím, jestli je skutečně možné dítko "nahustit".
Předchozí