| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Jedináček

Asi úplně nevíš,o čem mluvíš.Možná jsi byla z té soc.vyšší rodiny.Mám vysokou,pamatuju si,jak rodiče doplatili letitou půjčku na dům z jednoho platu+ID a pak začli s mou školou-stačilo jen ubytování,sem tam oblečení,občas učebnice-měla jsem štěstí,protože většinu jsme jich dostali.Jízdný nepočítám-taťka nádražák,takže strašná výhoda.I tak prohlásil na promoční oslavě,že jsem jeho auto, a že by na "stará kolena" rád jezdil v něčem jako jeho spolupracovníci.Jsem jim moc vděčná.Sestra už na vš nešla,pravda,nechtěla,ale teď sem tam řekne,že by to ani nešlo.A musím dodat,že jsem byla dost šetrná studentka,v dalších ročnících jsem občas brigádničila,ale pro holky těch možností nebylo tolik,navíc učení bylo dost.Myslím,že jsem se furt nenaučila utrácet-což asi není špatný:-)).Takže neodsuzuj a nehodnoť.Teď se platí daleko víc-moje koleje začínaly na 390kč a končily na 700kč-je to 9let,co jsem skončila,teď údajně stojí i 2700kč,jen internáty prý kolem 1500kč.Do menzy jsem nikdy nechodila,vozila jsem jídlo z domu,vařily jsme špagety,kaše,vajíčka,jinak chleba s něčím.Nestěžuju si,bylo to fajn.
Nezapomenutelný byl zážitek,když jsme šly ještě s jednou spolubydlící pomáhat vybírat rolák další holčině z bytu.Ta druhá byla z rozvedené rodiny,když si ta třetí koupila rolák za 2900kč-tak jsme byly trochu mimo-to byly peníze,kt.mi naši dávali na 3M.prostě všude jinak.H.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 7+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~