| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Jak matky přicházejí o zásady II

u téhle zásady jsem osobně vytrvala. Snad proto, že jsem netrvala na klasických čtvercových plenách, do kterých mě balila moje matka, ale koukla se do světa a pořídila látkové pleny pro zaměstnané a lenošivé ženy 21. století.

U nás doma to vyhrála značka Tots Bots.

Narozdíl od jednorázovek tyhle plenky nám nikdy neprotekly na oblečení, kalhotky jsou spolehlivé, chemii ovlivňuji sama tím, v čem peru. Po dvou letech mám velmi dobrý pocit z toho, že nevyhazuji peníze do popelnice. S frekvencí kadění, které naše princezna měla a stále má, jsem ušetřila za ty dva roky minimálně 10 tisíc (i po započtení nákladů na pračku & spol.). Času mi to denně vezme cca 10-12 minut, na netu ho strávím mnohem víc :-D

Vždy mě trochu zamrzí, když slyším takovýhle odsudek od matek, které si naivně pořídili ze snahy ušetřit jen čtvercové pleny s lacinými igelitovými Tesco kalhotkami a pak se diví, že se jim látkování nedařilo. Když investujete ze začátku 8 tisíc do kvalitních moderních plen, bude plenkování 100% o něčem jiném, než s otrokářkýma čtvercovkama... A když si pořídíte plenky barevné a veselé, bude vás to i těšit.

PS pro rejpaly: tyhle plenky se neperou na vyvářku, stačí 60, ale peru spíš na 40, nežehlí se a nemusí se nijak skládat, čili údržba minimální a investice ve srovnání s dvěma lety jednorázovkování v podstatě minimální, ale jednorázová :-)

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 3-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.