| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Dítě, nebo práce? Chci si užít obojí!

Ahoj Kimmy, moc se mi líbí tvé názory. Přišlo by mě více motivující, kdyby snížili rodičák a ještě zvýšili odpočty daní. Počet dětí u nás doma nijak neovlivnila výše rodičáku ( u nestarší 2300Kč). Muž má mírně nadprůměrný příjem. S nejstarší jsem naplno nastoupila do práce v jejích necelých 2 letech. Jsem učitelka, na pracovišti jsem musela být asi 25hodin týdně, přípravy doma. Muž pracoval na směny, tak o malou většinou pečoval jeden z nás. Prarodiče máme hodně daleko. Dcerka chodila přibližně 8x měsíčně do kvalitní soukromé školky téměř vždy jen na půl dne. Rozhodně ji to neuškodilo, naopak prospělo. Při druhé jsem pracovala jeden celý den v týdnu od jejích 14měsíců, tatínek ten den míval volno (díky směnám i o víkendu). Od dvou let jsem dělala plný úvazek, vylepšili jsme ještě trochu systém našeho střídání v péči a mohla chodit do školky jen na 5dní měsíčně, navíc do třídy se svojí sestrou předškolačkou. Ta doba, kdy byly děti doma jen s tatínkem, byla pro všechny velkým přínosem. Přestaly být mamánky, tatínek vychovává trošku jinak. Teď jsem doma s ročními dvojčátky.Nejsem schopná vykonávat práci ani na částečný úvazek, prostě mám celý den intenzívně co dělat a jsem spokojená. Starání se o děti mě prostě baví. Ale když jsem měla doma jenom jedno nebo dvě, nějak mě to nevytěžovalo, 4 mě dostatečně vytěžují :-). Práci i školku mám domluvenou od 2let a 8měsíců. Mezi dětmi jsem pracovala právě kvůli tomu, abychom splatili bydlení a mohla jsem si dovolit třetí mateřskou. Nejsem si úplně jistá, jestli zrovna já jsem pro moje nejmenší děti ten nejpřínosnější člověk. Když tak pozoruji naši "dětskou smečku", tak si prckové raději hrají se svými sestřičkami, než se mnou :-) M+4

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)