| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Nebojte se maminko, vaše dcerka brzy zemře

Já zase nejsem autorka příspěvku, na který zčásti reagujete, ale nevadí.
Nesouhlasím s vámi v tom, že úroveň naší péče o handicapované občany souvisí zásadně s financemi, s tím jak je stát bohatý, ale v našich evropských poměrech spíše s tím, jak se s finančními prostředky nakládá. Na co jsou vynakládány.

K vaší otázce:
Ještě otázka: znáte tedy nějakou zemi, která má nižší životní úroveň než ČR a zároveň lepší soc. služby???

Nejsem bohužel takový odborník, abych skutečně mohla uvést příklady a pokud bych se pokusila dohledat, aby to bylo skutečně data a ne pocity, tak je třeba definovat a upřesnit si pojmy. Čím měřit životní úroveň v jednotlivých státech ? A čím úroven soc. služeb a jaké konkrétně příp. máte na mysli. Protože např. rodičovská, mateřská odovlená je u nás podle mne víc než komfortní, péče o handicapované naopak často velice problematická. Tj. jaké soc. služby srovnávat. A opravdu nevím jak se jejich úroveň měří.