| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Nebojte se maminko, vaše dcerka brzy zemře

Verczo,máš jako vždycky obrovskou pravdu a tím, že se alespoň maličko známe z diskuzí tak vím, že opravdu víš o čem mluvíš. Žlababa to napsala strašně krásně, až jsem to musela číst pomaličku a znovu a znovu si její slova vrývat do mozku. Ono skutečně někdy nejde než si jen plivnout do dlaní a bojovat. Já jsem léta pracovala s dětmi a zajímala jsem se o speciální pedagogiku a psychologii. A chtěla jsem být dětskou lékařkou, to sice nevyšlo, ale s dětmi jsem moc chtěla být, a to vyšlo. A čeho jsem se bála u svých dětí? Aby byly zdravé. Snažili jsme se pro to udělat s manželem co se dalo, první dítě, dcera, měla svalovou hypotonii a stočené nožičky. Cvičilo se, nosily se spec.botičky, a zvládlo se to. Druhé dítě, chlapeček, při porodu zkalená voda a 2x šňůra kolem krku, zlomená klíční kost, prostě ho nechali dlouho trápit. A pak hrozící DMO, cvičení od pár týdnů, Ty asi ani nebudeš pořádně chodit...no a chodí, lítá, tedy lítá...on už je to puberťák, takže s úctou.... Je tam ale mentální defekt, sice ne tak výrazný, ale je tam a pro nás i jeho je to běh na dlouhou trať. Navíc prý hypoxie způsobila horší produkci růstového hormonu,a tak si už skoro rok píchá růsťák.