Upřímně řečeno mi reakce dědečka připadá naprosto lidská a pochopitelná, to že článek vyznívá trochu zmateně mi nevadí - to se stane. Podstata sdělení je jasná - když se mi někdo na první pohled nezdá, tak raději sleduji jak se chová (sledovat tajně mi přijde užitečné, slečna se nemůže přetvařovat), když se mi nelíbí, už si ho nikdy neobjednám a ostatní upřímně varuji. A my matky, namísto abychom posuzovaly jednotlivé věty vytržené z kontextu, bychom raději mohly být vděčné, že máme o referenci (i když negativní) více. Já bych upřímně řečeno velmi ocenila, kdyby reference na různé konkrétní zboží a služby byly někde shromážděné centrálně, není nad něčí osobní zkušenost - i když názor si každý pak může udělat podle sebe. Čím více si lidé budou sdělovat doporučení/nedoporučení, tím více se pak poskytovatelé služeb a prodejci a výrobci zboží budou snažit, ne?
Ještě k věci: já rovněž využívala služby agentury, a to agentury Chůvička, paní na hlídání je téměř členem rodiny, je to důchodkyně - bývalá zdravotní sestra. Nikomu nesvěřuji své dítě raději než jí, umí to s mojí holčičkou perfektně, postará se i o základní věci v domácnosti (ani to po ní nechci, ale ona to prostě dělá, např. umyje nádobí) a cena je podle mne přiměřená, 100 Kč. Takových dobrých zkušeností kdyby bylo více!
Předchozí