Náš případ: kluk onemocněl - čtvrtek večer okolo 21.30 se s pláčem vzbudil, že ho bolí ucho. Na dotek reagoval bolestivě, vzhledem k tomu, že sama mám vadu sluchu, sbalila jsem ho a jela večer do 20 km vzdálené nemocnice, pohotovost už byla zavřená, šli jsme na ORL -dgn. lehký zánět středního ucha, nebojte na kontrolu ani nemusíte, není to nic hrozného, předepíšu Vám nějaké kapky, ale lékárny jsou už zavřené, tak si lék vyzvedněte zítra. Nutno podotknout, že doktor dal mALÉmu do ucha aspoň gázu s kapkami s dovětkem: noc nějak přežijete...V pátek ráno jsem jela pro léky do lékárny (opět autem 40 km ).Sobota večer: kluk dostal horečky, voláme na pohotovost - no tak mu dáme ATB, ale lékárny jsou už zavřené, přijeďte až zítra ráno. V neděli ráno mu píchali ucho a fasoval ATB, dnes 1,5 měs. poté stále špatně slyší na dané ucho. Naše náklady: pohotovostní poplatky 180,00, cena za léky cca 360,00, opětovné kontroly 90,00(zatím) + cesta autem cca120 km. Celkem cca 700,00.A ptám se: -proč mám platit pohotovostní poplatek, když nedostanu lék ihned?
-jak je možné, že v bývalém okresním městě není jediná pohotovostní lékárna (proč jim
tedy dávat poplatky za recept?)?
-měl by dnes můj syn ucho bez problémů, kdyby se léky nasadily ihned, jen lehkém zánětu
(pravděpodobně ano) - místo toho chodím dál na kontroly a opět platím...
Bohužel nebydlím v Praze (hromadná doprava, pohotovost v lékárně apod.), nepochybuji, že mi to tu někdo doporučí..
Předchozí