Ahojky,
takze ja mam stredni pedagogicou se zamerenim na materskou skolku, pracuji sice v zahranici, ale presto; skola trvala 5 let, pote je to podle toho,kam pedagozku aradi, jestli do jeslicek, skolky, nebo druziny. KAzdopadne, musime mit celorocni planovani, coz znamena jedno, max 2 velke temata, ktere postupne s detma probirame; tyto temata jim ale take musime nejak vysvetlit a nechat je tazvane "pocitit", coz znamena; Napr. Tema "Zviratka na farme"... --> hudebni a vytvarna vychova, jemna a hruba motorika ditete, visualni a autenticke zazitky...
NEjen rozdelovat temata do techto "vyucnych a naucnych" policek, ale take jeste jake cile u toho sleduji, popr. upevnuji, co by to tema melo detem prinest.
Krome techto planovani : Shrnuti pro rodice, o cem tema je a proc; KAzdy mesic rozplanovat zvlast, planovat a obvolavat vylety, kdo pujde jako doprovod?
A samozrejme dalsi vec, ktera ke skolce pribyva automatick je metodicka rada, coz znamena postupnymi aktivitami dite neco nauict: Treba strihani!
NEjspis jsem zapomnela pulku, co jeste k takovemu "hrani ve skolce" patri, ale v druzine samozrejme k tomuto celem kolobehu pribyva jeste delani domacich ukolu a v jeslickach naucit deti hygiene, ktere neni nikdy dost, prebalovani behem dne, posilani deti na zachod, popr. pokud jsou deti jeste mladsi nez obvykle chodit s nimi sama na zachod, naucit deti jist priborem a pit ze sklenicek!, vseobecne deti naucit pravidlum ve skolce!
Takovej den ve skolce je rozdenely na nekolik fazi, bohuzel je vsechny cesky nevyjmenuju :-(
Takze jen tak okrajove...
;-)