12.9.2010 8:39:05 Jitka S.
Re: jo jo
To "projití pokladnou" je pouze o tom, jak se k tomu dotyčná rodina postaví. Když jdeme na nákup, tak syn pravidelně dostane "velký hladík", který zachrání pouze rohlík nebo houska. Než stačíme nakoupit, tak je snědeno a po pečivu ani památka. Ale není přece problém, ten rohlík-housku navíc nahlásit. Pravidelně na pokladně hlásím o rohlík-housku víc (kupujeme-li je v ten moment). Kolikrát mne slušná pí pokladně opravuje, že jich není nahlášených sedm, ale pouze šest. A já či manžel s úsměvem na tváři vysvětlujeme, že prcek jeden během nákupu slupnul
) A když dostaneme hlad my, velcí, tak je to stejné. Nahlásit rohlík, či namarkovat prázdný obal od tyčinky,...
Je to opravdu jen v lidech.
A problém úzkých samoobsluh není jen na malých městech. Ve starobylých čtvrtích s činžovními domy, v Praze ve Vršovicích, Strašnicích,... (nemyslím to jako urážku) je též problém dostat se s klasickým hlubokým kočárkem. Když syn dorůstal, byla jsem šťastná, že mohu přesedlat na golfky. Pak už jsme se dostali všude. A kde to přes zákaz nebo opravdu úzkost vchodu nešlo, tak tam jsme prostě nešli.Sami se ochuzují o zákazníky.
Odpovědět