Re: pohled učitele ZŠ
U nás tohle neplatí. Snažím se zaujmout i ty méně chytré. Jde to, ale člověk musí jít dolů s nároky na učivu. Aby i tyto děti zažili úsoěch. Někdy je těžké sestavy písemku z matiky, aby i oni mohli dostat trojku, což pro ně hodně znamená a motivuje je to k dlší činnosti. Dále je třeba i vymíšlet věci, abyzískali jedničky (rýsují doma rysy, lepí tělesa z papíru, něco změří apod). Hlavně musím stále vymýšlets úloh a příklady z praxe, se kteroou se setkávají.
Samozřejmě že region od reionu t bude asi jiné.Akorát si myslím že je škoda, že ti děti ze soc. slabších rodin hned každý odepíše a nemá snahu s nimi nějak pracovat. A znám i případ kdy tyto děti byli na jedné škole zařazeny do jedné třídy, aby nerušili v ostatních a skoro nic se s nimi nedělalo.
Odpovědět