Re: proč tak málo komentářů???
To je bohužel pravda. Zažila jsem to i v bance. Spokojený klient v klidu odešel a poho - nikde se o tom nešířil. Zato nespokojený klient (většinou ne kvůli chybě na straně banky, ale dost často proto, že se chtěl například přijít pohádat nebo ohřát - to si nevymýšlím, to jsou mé zkušenosti), tak dokázali udělat takové tóčo, že si nás svolával i ředitel... Spokojenost se neřeší, ale nespokojenost se rozmázne, aniž by se kolikrát zjišťovalo, zda je stížnost oprávněná. Kolegyni, která se mnou nastupovala ve stejný den nařkla jedna klientka JINÉ BANKY, že se mé kolegyně bojí, protože by mohla zjistit stav na jejím účtu v té JINÉ BANCE. Ačkoli to náš počítačový systém vůbec neumožňoval, kolegyni nakonec vyhodili. A skutečně pouze kvůli tomuto nesmyslnému výroku. Pro kolegyni to bylo nakonec dobře, protože začala pracovat v jedné švýcarské firmě, kde si jí vážili a kde měla veškeré myslitelné i nemyslitelné výhody.
Odpovědět