2.11.2013 6:43:53 Hana
Re: zkušenost ze strany učitelů na ZŠ
Je to sice možné, ale dnes, když se rodiče dítěte s podprůměrným IQ rozhodnou, že své dítě na speciální školu nedají, a dítě může na druhém stupni jen jednou propadnout, je velmi těžké pro něho najít práci. Přípravy dělám z hodiny na hodinu často do půlnoci a asi jsme u nás špatní učitelé, ale diferenciovat výuku bez asistentů pro 25 dětí s různým nadáním a hlavně s různým přístupem k práci plně nedokážeme. Opravdu nejdou porovnávat děti na prvním stupni a na druhém stupni, to většina učitelek prvního stupně, které nějakou nešťastnou náhodou vyučují na druhém, mohou potvrdit. Ale tím končím svou obhajobu, protože jsme pro mnoho rodičů ti neschopní a líní my, proto si dejte své dítě, kam chcete, bohužel do toho, jak jeho budoucí učitelé zvládají třídu, neuvidíte a jaký bude jeho kolektiv, taky ne. Dnes je nejdůležitější ve třídě si vybudovat autoritu a pak teprve můžete něco naučit. A to se prostě někdy především na základce nestane a pak může Vaše dítě chodit domů a říkat věci, u kterých si musíte říkat, že to nemůže být pravda. A ředitel má pak hodně složité se tak slabého učitele zbavit a najít za něj náhradu.
Odpovědět