6.11.2013 22:50:53 katka+synek2007
Re: zkušenost ze strany učitelů na ZŠ
Prvostupňařka si vychovává svou třídu pět let. Má v ní svůj stůl se všemi věcmi, pobývá tam často i o přestávkách, věci pro děti jsou taky ve třídě. Může děti systematicky vychovávat a citlivě reagovat na momentální atmosféru ve třídě. Druhostupňařka přiletí do třídy ve které se celý den či dva před tím dělo bánbuvíco. I prostředí bývá často neosobní a jaksi ošuntělé. Má 45 minut na jakési působení na puberťáky, pak zas třeba na dva dny odletí do jiných tříd.
Tolik rozdíl, proč na prvním stupni to jde mnohem snáze než na prvním. Jistě by pomohla větší vzájemná spolupráce učitelů. To je však bohužel na mnoha školách utopie. Obzvlášť první a druhý stupeň jako by se vyskytovaly na různých planetách
Odpovědět