A co vztah k učení?
Podle mě vztah ke škole klidně může být i negativní. Důležitý je vztah k učení a poznávání nového. Snažila bych se u dítěte vzbudit nějaký hlubší zájem. Můj syn mi svého času říkal, že nejvíc se naučí o prázdninách, kdy ho nezdržuje škola.
Dceru zase od běžného opruzu školy odvedou různé prezentace (ráda se předvádí, prezentuje už opravdu na úrovni).
Asi bych čtvrťákovi vysvětlila, že škola je životní nutnost. Není už mimino, tak bych od něj očekávala aktivnější přístup: ať zkusí vysvětlit, co je na tom blbé, proč je to nudné, co by udělal lépe.
Asi je problém, že si učitelky neváží. Pak je otázka, zda je to opravdu taková blbka (pak bych uvažovala o změně) nebo zda je to jen synova póza (a to bych se snažila v dítěti vzbudit víc empatie k učitelce).
Odpovědět