23.11.2017 11:00:47 Agama pruhovaná
Přeju všechno nejlepší
Přeju všechno nejlepší, ale proč jsme neustále masírováni myšlenkou, že pro normální a nadané děti je přínosem učit se ve stejné třídě s dětmi mentálně postiženými? A to tu jsou ještě příběhy dětí, které pokud možno při vyučování nevyrušují. Očekávám sérii článků o přínosnosti inkluze s dětmi nepřizpůsobivými, aby byla masírka dokonalá. Ó ano, chápu, že pro rodiče mentálně postiženého dítěte může být pobyt jejich dítěte mezi normálními dětmi přínosný, co to ale dá dětem normálním? To říkám jako matka dětí chytrých, která se v kolektivu dětí normálních nudily a které doslova rozkvetly až při zařazení mezi děti chytré. Jak přínosné by bylo zařazení chytrých dětí mezi děti mentálně postižené? Nebyly by nakonec na tom stejně?
Odpovědět