30.11.2017 21:57:00 Akrasha
Re: Inkluze
Také souhlasím s prvním příspěvkem. Článek je hezky idealistický, odtržený od reality. To může psát je člověk, který v životě v žádné škole neučil, ani žádnou třídu v poslední době nenavštívil.
Přitom napíšou: "Kdo si nepamatuje ty neskutečně nudné hodiny, ve kterých čeká, až ostatní spolužáci pochopí to, čemu on už dávno rozumí? Komu se naopak nestalo, že něco nechápal a třída už běžela dál?"
Učitel není spasitel, či kouzelník, nebo nadčlověk aby v počtu 30 dětí dokázal současně učit žáky výjimečně nadané, nadané, průměrné, podprůměrné, ADHD, autisty, či se syndromy.
Děti s postižením se přeci mohou začleňovat v době volna, kroužky, skaut atd...
Ale proč se učit??? Celá inkluze je prostě pitomost. VŽDY SE UČÍ NEJLÉPE, NEJRYCHLEJI SKUPINA DĚTÍ, KTEŘÍ JSOU NA TOM PODOBNĚ......!!!
Odpovědět