Re: Omluva
Omlouvám se, že se vracím k staršímu článku, ale některé reakce mne k tomu donutily.
Venkovní obsluha u čerpacích stanic se stává standardem. Je to služba pro zákazníka. Nemusíme za tím hned hledat zlodějnu. Navíc když si necháte natankovat, tak auto můžete mít zamčené a pak si taky v klidu zkontrolovat i ten účet.
Jen já vím, kolik chci natankovat. Je takový problém říct, chci natankovat pět litrů a nebo chci natankovat za pět stovek? Myslím si že ne.
Svého času jsem dělala u Benziny a stávalo se nám, že jsme musely od pokladny jít ke stojanům a natankovat. U Shellky je na to extra člověk, který to má na starosti. (a nejen to, venkovní úklid, doplňování zboží a jiné) Proč by to hned muselo zavánět zlodějnou?
Pokud máte jakékoliv pochybnosti, tak stačí využít kamery zabírající stojany, shopy a i přímo pokladní. Někteří nájemci si sami každý den shlédnou záznamy z předešlého dne a kontrolují tak, jestli se nekradlo a je jedno jestli je to obsluha a nebo zákazník.
Obsluha čerpaček by mohla vyprávět o zlodějnách ze strany zákazníků, o újezdech za blbý tři stovky, který pak musí doplácet holky na kasách. Ne vždy to jde uhlídat a řidiči jsou čím dál vynalézavější a bezohlednější.
Odpovědět