Re: Účet za telefon - můžu se nějak bránit?
já jsem 4 měsíce řešila pro změnu reklamace s vodafonem, neboť jim 4 měsíce trvalo, než mi ukončili smlouvu, 3x mi neoprávněně naúčtovali 150 Kč za znovuzapojení služeb, dále mi neustále účtovali program kamrádi (189,-), který byl již 3 měsíce zrušen a v poslední řadě mi účtovali prozvánění na můj vlastní druhý mobil. Nejsem taková trubka, abych si zvedala svůj druhý telefon, když si ho prozváním, neboť mi ho synek někam založil. Takže např. na tohle pozor, normálně to uvedli ve vyúčtování jako např. minutový hovor. Poznala jsem to zejména z toho důvodu, že tel jsem nepoužívala a tohle byli jediné 4! položky. Chudáci zákazníci, protože ve změnit měsíčního vyúčtování tohle nikdo nepozná. Reklamace dopadla úspěšně, odečetli mi ze 4 vyúčtování dohromady 2 tis. Kč, takže já říkám, že reklamace (oprávněné) mají smysl.
Napiš jasnou reklamaci s tím, že jsi nebyla upozorněna na cenu takového stahování, že tvůj pobyt na netu byl několikaminutový a považuješ účtovanou částku za neoprávněnou a za pokus o bezdůvodné obohacení. Taktéž uveď, že v ceníku je tato služba téměř nedohledatelná, což znovu považuješ za záměrné matení zákazníka a počkej, co ti odpoví. Přeji hodně štěstí.
Odpovědět