Re: Call centra - práce po telefonu
záleží na tom, jestli je to pasivní nebo aktivní telemarketing. V aktivním vnucuješ lidem produkty, které by je ani nenapadlo si koupit- to je pakárna děsivá. Pasivní, to jsou všechny informační linky bank, pojišťoven a tak. Tam volají lidi sami, buď potřebují jako stávající zákazníci vyřešit nějaký problém nebo se chtějí informovat na produkt. Nic kreativního to není, vysvětluješ základní věci furt dokola a musíš být rychlá, přesná a sladce milá...zase si ale plánuješ směny, chodíš domů s čistou hlavou a jsi zastupitelná, takže z nenadálé nemoci dítěte nebude zaměstnavatel dělat kovbojku.
Já už to dělám řadu let: nejprve poruchová linka tenkrát ještě Telecomu, pak informátor ve velké cestovce a dneska v telemarketingovém oddělení v odborném nakladatelství.Peníze byly všude docela slušné- konkrétně v současném místě dělám od 8 do 15 s hodinouvou přestávkou na oběd, kdy si v centru nakoupím, mám stravenky, jsem připojená celý den online a to celé za 12000.
Ve velkých call- centrech to ale chodí trochu jinak- tam se volá pro další firmy na objednávku a je tam obrovský tlak na výkon, takže úmrtnost je obrovská
Odpovědět