30.9.2009 10:00:37 vojtami
Re: E-shop - varování
tak já neschvaluji jednání dotyčné, ale nechápu, proč tady hned libik dává varování na tuhle paní. Mohlo se stát cokoli - je nemocná, nejde net, nesehnala objednané zboží, zapomněla, že bylo nutné balík odeslat dřív než obvykle dělá, nebo taky klidně balík s čistým srdcem včas odeslala a někde se stala chyba....
netuším... Teď navíc byl prodloužený víkend...
ale hned to tady tak probírat....
jinak breburdo, taky mám shop a ujišťuji tě, že riziko posílání na dobírku je rozhodně pro prodávající. není to tak, že riziko není ani na jedné straně.
ty když balík nepřevezmeš, tak jsi prodejce obrala o minimálně 90,- na poštovném, protože on ten balík za něco musel poslat a poštovné si připočítal k ceně objednaného zboží. takže když balík nepřevezmeš, tak mu jaksi poštovné nikdo nezaplatí.
proto spousta prodejců na dobírku odmítá posílat..... a já se nedivím, protože nezodpovědných zákazníků je taky pěkná spousta.
Odpovědět