30.9.2009 11:12:11 vojtami
Re: E-shop - varování
Kapradino, já tu paní nechci omlouvat, ale přijde mi to prostě 3 pracovní dny po předpokládaném termínu doručení hrozně brzy takhle někoho veřejně odsoudit.
To že libik telefonovala 7x.... já třeba bych zavolala 3x a pokud bych se nespojila, napsala bych SMS že ať mi paní zavolá, že mi objednávka v termínu nepřišla. ( takže buď obj zruším, nebo chci slyšet omluvu a skutečný termín doručení )
když by se neozvala do druhého dne, pak bych už byla lehce nervozní....
ale ještě existuje mail, takže to samé apelování na vysvětlení bych dělala i touhle formou, v ten samý den, kdy píšu SMS....
já chápu, že to naštve, pokud objednávka nedorazí, zvlášť když to je dárek....
Jak velká časová rezerva tam byla?
Tuhle jsem objednávala klukovi oblečení z shopu Tchibo. byla to středa večer. balík předali spediční firmě v pátek. spediční firma mi balíček doručila až ve čtvrtek.
já se té paní fakt nechci zastávat, ale zároveň si představím sebe, že taky nenosím do práce "shopový" telefon. otrávily mě totiž firmy, které mi denodenně něco nabízely ... tak teď už dávám tel. číslo jen zákazníkům na vyžádání po mailu. občas tam mám zmeškané hovory, ale jsou od firem a na ty už nereaguji.
jo a kolikrát po práci letím pro dítě do školky, k babičce, a PC zapínám až večer. když mi někdo píše nějaký dotaz odpoledne, taky si může myslet, že nereaguji, že jsem neseriozní. ale já nesedím celý den na zadku u PC, abych mohla obratem vyřizovat dotazy....
to jsem hodně odbočila..... kdyby libik napsala třeba v pátek, že zboží nemá a paní nereaguje, tak mi to nepřijde tak brzy jako dneska....
Odpovědět