Jdu si pro radu. Koupila jsem plastovou nádobu na nakličování semínek. Na obalu je uvedeno, že plast snese teploty mezi 5-75°C a nádoba se tudíž nemá používat do mikrovlnné trouby.
Dala jsem misky umýt do myčky (program 55-65°C) a jedna z misek se mírně deformovala. Nic tragického, ale jelikož jsou na sobě misky naskládané, musí do sebe zapadnout a to teď už nejde.
Napsala jsem dodavateli kvůli reklamaci, protože jsem nádobu použila v souladu s návodem - nebylo tam napsáno, že nesmí do myčky a teplota ani nepřekročila uvedené rozmezí, ale odpověděli mi, že "....Každá plastová miska nebo umělohmotná nádoba má na obalu nebo krabici znak, který uvádí, že je daná věc vhodná do myčky. Tento znak výrobce na biomisce neuvádí, tzn. že výrobek není vhodný do myčky..."
To se mi vůbec nelíbí, je to opravdu tak? Řekla bych, že uvádět by se mělo spíš to, co se danou věcí dělat nemá, než co se s ní dělat může. Kdybych do té misky chtěla dát žrádlo kočce, to by to tam taky nejdřív muselo být napsáno, že se to smí? Dívala jsem se na všechny plasty, které máme doma, na žádném jsem žádný znak nenašla, tak ani nevím, jak to má vypadat.
Můžu se proti odmítnutí reklamace nějak bránit? Tedy myslím čím se konkrétně ohánět, abychom se zbytečně nedohadovali a každý si trval na své pravdě.
Jinak se nejedná o drastickou částku, ze strany e-shopu tento přístup nechápu, na jejich místě bych raději poslala novou misku než měla naštvaného zákazníka. Kromě misky jsem tam utratila mnohem vyšší částku za jiné zboží a bylo by pro ně přínosnější poslat misku novou, s šancí, že tam pak vděčně nakoupím minimálně další semínka