Re: digi tv- vrácení zařízení po ukončení smlouvy
Ahoj
Tak my jsme měli stejný problém.
Pronájem Digi jsme ukončili po víc jak roce,v tom by nebyl problém, taky jsme měli poruchu, nic se nedělo, volala jsem tam několikrát,aby s tím něco udělali a nic, tak jsme po 14 dnech službu chtěli zrušit, musí se to písemně,tak jsem psala dopis, pak dorazilo od nich vyrozumění, že musím vrátit zařízení - přesně tak jak píšeš ty - 3 způsoby, tak volám technikovi, ten se neobtěžoval mi to ani zvednout,ale asi až na nějaký x pokus to vyšlo a jeho služby byly mnohem dražší(cca 500 kč výjezd) než poslat to poštou i s pojištěním (110 kč pošta) tak jsem to raději poslala na jejich sklad.
Chtěla jsem jim to odvézt,ale měli jsme před dovolenou,tak jsem to nestíhala - záleží odkud je Váš technik, pod kterého spadáte.
Každopádně přeji,aby vám to dopadlo dobře
,jako firma mě šíleně zklamala, vůbec nejsou ochotni, když je problém reagovat
Odpovědět