Re: Gymnázium pro dysgrafika
holky, hlavně Ben, Nikolko a další
Já nevím, jestli mám tlačit na Davida-vyhrožovala jsem mu o prázdninách, že bude muset zabrat, že už to na gymplu nebude jako na základce, kde na nic nesáhl.Jenže on pořád nedělá nic, má spoustu volnýho času, kterej profláká, pročetuje, jen tak se binká. kroužky letos nemá, jen v pátek odpoledne angličtinu, nic nechtěl.přijde domů kolem třetí, do večera nedělá nic, večer si rychle napíše nějakej domácí úkol, kterej má za 15 minut hotovej, když mi řeknu, že by se měl kouknout aspoň na ty vědy, dějepis, zeměpis, přírodovědu,tak mává rukou, že nic nemají a že to umí..Už mu teda kromě jedniček přilítly dvě trojky,jedna z angličtiny, jedna ze zeměpisu. Jenže z angličtiny proto, že jednou napsal místo" madam" -"misiz", v další větě zase naopak místo "misiz" -"madam". za tohle ho buzerovat nebudu, o dva stupně snížená známka za stejný typ chyby mi přijde jako dostatečná buzerace.
Mám ho nějak přimět k tomu,aby se začal pravidelně připravovat?,Od kdy vám nastaly problémy v primě, jak dlouho se děti učily? On to vůbec neumí, učit se a na druhou stranu nevím, jestli ho mám njak tlačit,když mi tvrdí, že to umí..
Odpovědět