Potíže se sociální pracovnicí
Dnes jsem byla na sociálce a opět jsem se totálně vytočila. Baba, pod kterou spadám, je buď úplně pitomá nebo je to opravdová mrcha. Když jsem tam byla po porodu, řekla mi, že můj rodičák (na PPM jsem neměla nárok, protože jsem byla na ÚP) nejde převést na manžela, aby šel na PPM a mohl zvolit délku rodičáku. Prý je moc brzo. Když jsem tam šla asi ve 4 měsících dcery, řekla mi, že už je pozdě, že už to nejde. Teď do mě holky hučely, že si můžu vybrat až do 21 měsíců věku dcery. Chtěli jsme to tedy přečachrovat. Baba tam nebyla a její kolegyně mi řekla, že by to šlo, kdybysme přišli do 28 týdnů dítěte. Takže asi mi nezbyde, než strčit děcka do děcáku, aspoň dokud neporodím. Máme velmi vypjatý rodinný rozpočet a platíme hypotéku, na což opravdu nebude, když ty 4000, o které budu mít od ledna míň, jsou částka, která nám teď zbývá na potřeby domácnosti po zaplacení splátek a inkasa.
Další problém mi způsobila tím, že mi už 2x dala špatný papír pro zdrav. pojišťovnu. Hned po porodu, když jsem přešla z ÚP na sociálku, jsem si pro to byla, vezla osobně na pobočku, abych nahlásila změnu. 6enská na přepážce měla asi fofr, tak to nezkontrolovala. Výsledek? Teď, po roce a půl mi přišel dopis z pojišťovny, že mám uhradit dlužné pojistné+penále. Málem mě kleplo. Jela jsem 20km na sociálku, mají tam děsně schodů, tak jsem táhla malou v náručí, baba mi řekla, že to řeší na ČSSZ. Táhla jsem se s malou v náručí na ČSSZ. Tam mě poslali zpět na SSP. Baba mi tedy vytiskla nějaké papíry (ukázala jsem jí dopis z pojišťovny, kde bylo napsáno, co chtějí doložit) a jela dalších 30 km na pobočku pojišťovny. Na pobočce mi zdělili, že tohle je úplný nesmysl, co jim nesu, že chtějí jiné lejstro. Nakonec byla paní tak hodná, že si to i bez lejstra, v podstatě na čestné slovo, opravila v databázi, abych nemusela jet znovu 50 km tam a zpět.
Myslíte, že je ta osoba fakt tak blbá nebo ji to prostě baví, dělat lidem problémy?
Odpovědět