10.2.2011 20:21:27 Graace
Vrácení zboží zakoupeného v prodejně
Nevím, kam to zařadit, tak se předem omlouvám.
Je nějakým zákoným způsobem možné vrátit nové zboží zakoupené v prodejně a získat peníze zpět? Jde mi o tohle. V prosinci jsem si koupila poměrně drahý posilovací stroj, ze které se již v lednu zlomila dosti důležitá plastová součástka. Dneska jsem byla stroj reklamovat, dostala jsem nový stroj, jenže k němu zase chybí plno důležitých součástí. Pořád jezdím autem sem a tam jako debil a už mě to nebaví. Zítra totiž jedu reklamovat ten dnešní nepoužitý stroj, neb není kompletní a byla bych nejradši, aby mi vrátili peníze, neb jsem ztratila důvěru v kvalitu obchodu. Rovněž v tom obchodě chci zrušit svou zákaznickou kartu a raději tam víckrát nevstupovat, neb dnešní jednání personálu při reklamaci také nebylo nejlepší. Když člověk kupuju, tak jsou samé úsměvy a jak přijde problém, tak otočí a je to arogance sama. Mám vůbec nějaké zákonné právo požadovat vrácení peněz??? Nevyznám se v tom, ale obávám se, že na to žádný paragraf neexistuje a že by možná nakonec dají nový kus, který možná nebudu muset tisíckrát reklamovat. Problém je, že věci neopravují, ale vyměňují za nové, takže šance na vrácení peněz v reklamačním řízení neexistuje, když mám pořád a pořád nový kus, i když vadný.
Odpovědět